مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:302022-12-30سياسي

خروش گلستانی ها در روز بصیرت/ میثاق دوباره مردم با ولایت


مردم استان گلستان امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

- ایسنا/گلستان مردم استان گلستان امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز همزمان با سراسر کشور در 27 نقطه استان گلستان و با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار، مسئولان و خانواده های معظم شهدا در حال برگزاری است.

مردم استان گلستان بار دیگر با حضور پرشور خود در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با آرمان های امام و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و بر این مهم تاکید کردند که با مسلح شدن به سلاح بصیرت و هوشیاری، فریب دشمنان و معاندین را نمی خورند و پیوسته با راه روشن ولایت همراه و هماهنگ خواهند بود.

گلستانی های بابصیرت امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر آمریکا ، بانی اغتشاشات، آمریکاست آمریکاست مرگ بر فتنه گر ، 9 دی روز بصیرت است و غیره راه خود را از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، معاندین و اغتشاشگران جدا کردند، همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی تعداد زیادی از مردم عکس این شهید را در دست داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش گلستانی ها در روز بصیرت/ میثاق دوباره مردم با ولایت

خروش گلستانی ها در روز بصیرت/ میثاق دوباره مردم با ولایت