مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:002022-12-30سياسي

بخشی از مشکلات اقتصادی کشور حاصل جنگ روانی است


معاون رییس جمهور در امور مجلس می گوید: منکر وجود مشکلاتی در کشور نیستیم و برای رفع مشکلات در هیات دولت جلسات زیادی برگزار می شود اما بخشی از نوسانات اقتصادی کشور به دلیل جنگ روانی بوده و دولت با تمام توان به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

- محمد حسینی امروز در آیین گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه در شهر کرمان گفت: ابعاد حوادثی که در سه ماه گذشته در کشور رخ داد گسترده و پیچیده تر از سال 1388 بود و دشمن با تمام توان خود وارد عرصه شده بود.

او، با اشاره به بهانه های برخی ها برای آغاز اعتراضات و ریختن به کف خیابان ها در حوادث سال های 88 و امسال، اظهار کرد: در سال 88 انتخابات بهانه بود و دشمن اصل نظام را نشانه داشت.

معاون رییس جمهور در امور مجلس با یادآوری تاریخ صد سال گذشته ایران عنوان کرد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می دانست که پرچمی که در ایران به اهتزاز درآمده و تحولی که در کشور آغاز شده؛ در جای جای دنیا گسترده خواهد شد.

به گفته او، ائتلاف ارتجای عرب و کشورهای غربی به سردمداری آمریکا در طول 44 سال وجود داشته است و تا زمانی از آنها تبعیت نکنیم این دسیسه ها ادامه خواهد داشت.

حسینی با اشاره به قدرت ایران در منطقه و جهان در ادامه به اعتراضاتی که در کشورهای دیگر صورت می گیرد و نحوه برخورد پلیس آن کشورها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مشکلات اقتصادی کشور حاصل جنگ روانی است

بخشی از مشکلات اقتصادی کشور حاصل جنگ روانی است