موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:402022-12-30سياسي

هلال احمر از تحول دیجیتالی عقب مانده است


جمعیت هلال احمر از تحول دیجیتالی و بهره گیری از فناوری های نوین عقب مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیرحسین کولیوند ظهر جمعه در نشست با معاونان و مدیران جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ما در هفته جاری یکی از همکاران پرتلاش خود را در مسیر خدمت از دست دادیم که در این سفر سعی داریم با حضور در منزل این امدادگر فعال و پرتلاش، ادای دینی کرده و از مصدومان حادثه نیز عیادت کنیم.

وی الگوی دینی و قرآنی را در انجام وظایف و مأموریت ها یادآور شد و تصریح کرد: در قرآن کریم، احادیث و روایات انبیا و اولیا بر خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایت الهی تاکید شده و نجات جان یک انسان برابر با نجات جان همه بشریت توصیف شده است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: 100 بار در قرآن کریم کار نیکو و خدمت شایسته مورد تاکید قرار گرفته و همه وظیفه داریم در انجام وظایف خود در این کارهای نیک و خیر از همدیگر سبقت بگیریم.

کولیوند ضرورت ایثار و گذشت را در انجام مأموریت های امدادی و داوطلبانه هلال احمر یادآور شد و افزود: رویکرد جمعیت هلال احمر، رویکرد همگرایی بیشتر و انجام بهتر و شایسته امور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما با برنامه ریزی انجام شده تا افق 1405 فعالیت ها و مأموریت هایمان را انجام می دهیم که در سال جاری نیز تا 80 درصد اهداف پیش بینی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر از تحول دیجیتالی عقب مانده است

هلال احمر از تحول دیجیتالی عقب مانده است