مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:552022-12-30سياسي

دشمن در صدد تضعیف جبهه مقاومت و ایران قوی است


سخنران مراسم حماسه 9 دی در اردبیل و امام جمعه موقت نمین گفت: یکی از اهداف اصلی دشمن در ایجاد اغتشاش در جامعه و فتنه انگیزی های جدید تضعیف جبهه مقاومت و ایران قوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ولی نظرپور در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در مصلی اردبیل اظهار کرد: 9 دی روز بصیرت ملت ایران و خداشناسی مردم ماست که سال ها است صف خود را از اغتشاشگران و تجزیه طلبان جدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ایران قوی کابوس قرن دشمنان است و این قدرت و قوت با هیچ فتنه و آشوبی متزلزل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: امت پیامبر نسبت به دین و مبانی اسلام و خون شهدا بی تفاوت نیست و همین آگاهی و شعور ملت ایران سبب شده است تا دشمن همواره از این قدرت در واهمه و هراس باشد.

امام جمعه موقت نمین انکار حق و حقیقت را گناهی بزرگ و نابخشودنی دانست و بیان کرد: آنان که فتنه اخیر را در کشور برپا کرده اند حق و حقیقت را کتمان کرده و گناهی بزرگ را مرتکب شده اند.

حجت السلام نظرپور ادامه داد: کسانی که در این اغتشاش گول رسانه های غربی را خوردند به دستور مقام معظم رهبری هدایت شده و مورد عفو اجتماعی قرار می گیرند اما کسانی که عامدانه سعی و قصد در تخریب نظام و کشور را داشتند باید به اشد مجازات برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در صدد تضعیف جبهه مقاومت و ایران قوی است

دشمن در صدد تضعیف جبهه مقاومت و ایران قوی است