مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:252022-12-30سياسي

سردار سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت است


نماینده ولی فقیه در مازندران از سردار سلیمانی به عنوان نماد بصیرت و مقاومت یاد کرد و گفت: باید از این شهید والامقام درس گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی و با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: در هفته بصیرت همه هیئات و مساجد باید اقدام به برپایی برنامه های بصیرت افزایی داشته باشند.

وی سالروز رحلت عمار انقلاب آیت الله مصباح یزدی را گرامی داشت و افزود: این عالم ربانی عاشق و دلداده رهبر انقلاب و ولایت بوده است.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی از حضور حماسی ملت ایران در تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام گفت: در سالروز شهادت سردار سلیمانی از شخصیت ایمانی، عاطفی، نظامی و مدیریتی و اخلاصی این شهید باید تجلیل کنیم.

آیت الله لایینی با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت بوده است، سالروز شهادت وی را به عنوان روز جهانی مقاومت ذکر کرد و گفت: باید از این شهید والامقام درس و الگو گیری کنیم.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش بر دانش بنیان کشاورزی و بهره گیری از ابزارهای نوین نظیر ماهواره در حوزه کشاورزی تاکید کرد و با اشاره به پایین بودن قیمت مرکبات از مسئولان خواست تا برای رونق بخشی بازار این محصول تدبیر داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت است

سردار سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت است