مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:502022-12-30سياسي

عملکرد مسئولین مطابق با مطالبات ولایت فقیه باشد


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف، خواسته ها و اقدامات همه مسئولین باید هماهنگ و مطابق با مطالبات رهبری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در خطبه های پیش از نماز جمعه ساوه گفت: امتحان به عنوان یک سنت الهی شامل همه اقوام، ایرانی، غیر ایرانی، اصلاح طلب و اصولگرا و ائمه بوده مهم این است مثل ائمه از این امتحان کارنامه قبولی بگیریم.

وی افزود: فتنه ها یک امتحان الهی است از اوایل انقلاب در مسائل اجتماعی فتنه های مختلفی داشتیم اگرچه بسیاری از نفوذی ها و عوامل داخلی به این فتنه ها دامن زدند و در امتحان الهی مردود شدند اما به برکت ولایت فقیه این فتنه ها خنثی شد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: جامعه ای که ولایت فقیه دارد باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنند و امروز تکلیف همه مسئولین است خواسته ها و اقداماتشان هماهنگ و مطابق با مطالبات رهبری باشد.

وی بابیان اینکه رمز پیروزی در گروه حمایت از ولایت فقیه است، گفت: مطمعنا محروم بودن و فاصله گرفتن از ولایت فقیه سرنوشتی همانند کشورهای همسایه شاهد بودیم.

حجت الاسلام آقا تهرانی گفت: کشورهای قدرتمند و توانمند دشمن دارند و این یک مسئله طبیعی است اما با انسجام درونی بی تأثیر خواهد بود در صورتی که عوامل درونی و نفوذی در دامن زدن به این دشمنی ها باشند ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مسئولین مطابق با مطالبات ولایت فقیه باشد

عملکرد مسئولین مطابق با مطالبات ولایت فقیه باشد