مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:052022-12-30سياسي

پیشرفت های ایران در محاصره توطئه و نفاق، دشمن را عصبانی می کند


فرمانده گیلانی جبهه مقاومت با بیان اینکه ایران اسلامی همواره مورد تقابل محاصره و دشمنی عوامل نفاق و توطئه بوده ، گفت: ایران اسلامی با وجود همه این مزاحمت ها پیشرفت های قابل توجهی داشته که دشمنان را عصبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار هامون محمدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلای شهر با گرامیداشت حماسه 8 و 9 دی روز بصیرت مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی همواره جنایت های خود را علیه مسلمانان منطقه به اثبات رسانده و جنایات آن ها علیه ملت سوریه، عراق و دیگر مسلمانان منطقه در تاریخ ثبت شده است.

  وی با اشاره به اتفاقات اخیر و اظهارنظرهای غیرتخصصی سلبریتی ها گفت: در جریانات اخیر برخی از سلبریتی های کشور که با حمایت و پشتیبانی نظام و امنیتی که با خون سربازان این ملت ایجاد شده، کسب روزی می کردند و چهره شده اند علیه نظام اظهار نظر می کنند.

فرمانده گیلانی جبهه مقاومت با بیان اینکه اظهار نظرهای بیان شده که مبنای خبری آنان رسانه های معاند است، برای اهل حقیقت این سوال را ایجاد می کند که این افراد چگونه در مقابل ظلم و جنایات بسیاری که تکفیری ها علیه مردم سوریه و عراق شد مرتکب شدند سکوت می کردند، تصریح کرد: به عنوان مثال در سوریه کودکانی را که مدت ها از اسباب بازی، تغذیه و زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های ایران در محاصره توطئه و نفاق، دشمن را عصبانی می کند

پیشرفت های ایران در محاصره توطئه و نفاق، دشمن را عصبانی می کند