مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:502022-12-30سياسي

تحریم ها نشانگر جایگاه ارزشمند رسانه ملی است/ تزریق امید به جامعه


رییس رسانه ملی رشادت شهدا، افتخارات و دستاوردهای دانشمندان و نخبگان و سنت های دیرینه کشورمان را از داشته های ارزشمند ایران اسلامی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما چهارشنبه 7 دی در شیراز و در آیین افتتاح طرح های جدید مرکز صداوسیمای فارس اظهار کرد: رشادت شهدا، افتخارات و دستاوردهای دانشمندان و نخبگان و سنت های دیرینه کشورمان داشته های ارزشمند ایران اسلامی است و باید تلاش کنیم این داشته ها را در غبار حوادث و فتنه ها گم نکنیم، به چشم و سر دست بگیریم و به نسل جوان معرفی کنیم تا دشمن که تلاش می کند این داشته ها به فراموشی سپرده شود، ناکام بماند.

رونمایی از هفت مستند با موضوع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ رییس رسانه ملی در این مراسم از طریق ارتباط زنده تصویری، 284 پروژه صداوسیمای فارس در بخش های مختلف را افتتاح و از هفت مستند با موضوع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و نیز کتاب سند اقدام رونمایی کرد.

وی با اشاره به تلاش های خوب کارکنان صداوسیمای مرکز فارس در تمام سال ها، از زحمات آنان در بازنمایی و اطلاع رسانی مناسب حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (علیه السلام) که صدای مظلومیت مردم و زائران حرم مطهر را به گوش جهانیان رساند، تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها نشانگر جایگاه ارزشمند رسانه ملی است/ تزریق امید به جامعه

تحریم ها نشانگر جایگاه ارزشمند رسانه ملی است/ تزریق امید به جامعه