مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:002022-12-30سياسي

تجمع مردم انقلابی استان سمنان برگزار شد/ لبیک به آرمان های انقلاب


مردم انقلابی استان سمنان همزمان با دیگر نقاط کشور با حضور در میعادگاه های نماز جمعه بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: استان سمنان همزمان با نهم دی ماه شاهد تجمع مردم انقلابی در میعادگاه های نمازجمعه بود مردمی که آمده بودند تا بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

مردمی که همیشه در صحنه هستند.

سمنانی ها یک بار دیگر نشان دادند که اهل بصیرت هستند مردمی که سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و از لحاظ تعداد شهدا نسبت به جمعیت رتبه سوم ایران اسلامی را به خود اختصاص دادند تا بگویند که اهل ایستادگی پای آرمان های انقلاب هستند.

معنای 9 دی یکی از شهروندان حاضر در این تجمع که از ایثارگران دفاع مقدس است به خبرنگار مهر ، می گوید: امروز بزنگاهی حساس قرار داریم که می بایست پشتیبانی خودمان را از ولایت و انقلاب نشان دهیم چرا که در شرایط حساس کنونی، بسیار چشم دیدن ایران قوی و مقتدر را ندارند.

حسین میرزایی با بیان اینکه در هر زمانی حضور یک معنی دارد روزگاری فرصتی دست داد تا در جوانی به جبهه ها برویم و امروز جبهه ها تغییر کرده اند و بار دیگر باید حضور داشت، ابراز کرد: حضور هم خود یک معنای مهم تر دارد و آن هم آرمان های انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم انقلابی استان سمنان برگزار شد/ لبیک به آرمان های انقلاب

تجمع مردم انقلابی استان سمنان برگزار شد/ لبیک به آرمان های انقلاب