مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:102022-12-30سياسي

9 دی یادآور قابلیت های گفتمان انقلاب اسلامی است


9 دی برای همیشه نشان داد که گفتمان انقلاب اسلامی چه اندازه قابلیت دارد تا بتوانیم از بحران ها، خدعه ها و فتنه های گوناگون دشمنان عبور کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن گرامی داشت سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت اظهار کرد: 9 دی یک بار برای همیشه نشان داد که گفتمان انقلاب اسلامی چه اندازه قابلیت دارد تا بتوانیم از بحران ها، خدعه ث ها و فتنه های گوناگون دشمنان عبور کنیم جریان پویا و درخت تنومند انقلاب همیشه این ظرفیت را دارا است که حماسه های پرفروغ و ماندگاری را خلق کند.

وی افزود: به یاد دارید که دشمن تمام لوازم امکانات و مکرهای خود را به کار بسته بود تا انقلاب را زمین بزند اما مردم بصیر کارآمدی و اقتدار یک نظام دینی که بر مبنای تفکر توحیدی استوار است را به جهانیان ثابت کرد.

خطیب جمعه اصلاندوز با تاکید بر اینکه غالب مشکلات جاری ناشی از جنگ ترکیبی که در آن قرار گرفته ایم است، خاطرنشان کرد: این جنگ ترکیبی و ناجوانمردانه ای که به خاطر اسلام محوری، عدالت خواهی و پایبندی به الگوی حکمرانی اسلامی با آن مواجه هستیم نیز به پشتوانه ظرفیت بصیرتی ملت بزرگ ایران پشت سر گذاشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی یادآور قابلیت های گفتمان انقلاب اسلامی است

9 دی یادآور قابلیت های گفتمان انقلاب اسلامی است