مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:252022-12-30سياسي

دشمن از توسعه روزافزون جغرافیای مقاومت نگران است


امام جمعه قزوین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مقاومت، گفت: زمانی ما فقط حرف از مقاومت اسلامی می زدیم و خیلی دلمان می خواست که شاهد تحقق مقاومت باشیم و اکنون خدا را شاکریم که مقاومت اسلامی روز به روز از نظر جغرافیایی توسعه پیدا می کند و این دشمن را نگران کرده است.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که نهم دی 1401 در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز بصیرت، میثاق و تجدید پیمان امت با امام المسلمین است، نهم دی ماه 1388 خاطره بسیار ماندگار و افتخارآمیزی از مردم ما در تاریخ انقلاب است و مردم فتنه گران را سرجای خود نشاندند و عوامل بیرونی فتنه یعنی مستکبران جهانی را پشیمان کردند و آن ها وادار شدند به شیوه های جدید روی بیاورند.

وی یادآور شد: در حدیث داریم که رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند به زودی فتنه هایی پیدا می شود که افراد صبح طرفدار ایمان هستند و بعدازظهر طرفدار کفر می شوند، یعنی آن کسی که فهم و مبنا ندارد، آن کسی که قرآن و اهل بیت (ع) را الگوی خود قرار نمی دهد، کسی است که صبح به سمت ایمان می آید و بعدازظهر مواضعش تغییر می کند، چنین کسی مرد میدان نیست، ثبات قدم ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: چنین افرادی مال، جان، گرفتاری ها و سختی ها را به جان می خرند اما یک قدم عقب نمی نشینند و برای اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از توسعه روزافزون جغرافیای مقاومت نگران است

دشمن از توسعه روزافزون جغرافیای مقاومت نگران است