مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 16:002022-12-30سياسي

دشمن از نفوذ مبانی انقلاب اسلامی ایران واهمه دارد


امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به توطئه چینی های مکرر دشمنان برای ملت ایران، گفت: دشمن از نفوذ مبانی انقلاب اسلامی ایران واهمه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: یکی از چالش های بزرگ پیامبر (ص) منافقینی بودند که در بین جامعه مسلمانان نقاب مسلمانی، اقامه نماز و ادعای ایمان داشتند و حتی در بعضی از جنگ ها هم حضور داشتند اما توطئه هایی مثل توطئه قتل پیامبر، ضربه زدن به اسلام و سهم خواهی از اسلام داشتند.

وی با اشاره به وجود منافقین در انقلاب اسلامی، گفت: قضاوتی که امروز درباره کودتای 28 مرداد و شعبان بی مخ صورت می گیرد بعداً درباره اتفاقات امروز هم همان گونه قضاوت می شود که چه افرادی چه بیانیه هایی دادند.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: افرادی که تند تند بیانیه می دهید شما برای انقلاب اسلامی چه کردید که امروز بیانیه می نویسند و ادعا می کنید که انقلاب اسلامی در همه زمینه ها شکست خورده این شما هستید که شکست خورده اید و انقلاب اسلامی پابرجا است مشکلات اقتصادی امروز در کشور اربابان شما آمریکا و اروپا بیشتر است و اگر انقلاب اسلامی امروز با چالش هایی مواجه است به خاطر رانت، ویژه خواری و سو تدبیر شما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از نفوذ مبانی انقلاب اسلامی ایران واهمه دارد

دشمن از نفوذ مبانی انقلاب اسلامی ایران واهمه دارد