مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 18:302022-12-30سياسي

دشمنان میلیاردها دلار خرج می کنند تا اسلام و انقلاب را از ما بگیرند


فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) گفت : :پیشرفت هایی که نظام و انقلاب اسلامی با وجود تحریم های شدید دشمنان داشته اکنون باعث بهت و حیرت همه جهانیان شده است و باید بدانیم که ما به برکت خون شهدا کشوری مستقل و با اقتدار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان،سردار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) در یادواره شهدای برزاوند اردستان ضمن اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س)،اظهار داشت: شهدا برای دفاع از انقلاب،اسلام و حجاب جان خود را فدا کرده اند و دشمنان اکنون با این رفتارها قصد دارند که افراد اسم انقلاب،اسلام و شهید و شهادت نیاورند و دنیای خود را می خواهد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز عفت و حجاب را نشان گرفته است، افزود: آزادی واقعی را شهدا برای ما رقم زدند و اکنون کشور ما آزاد است ، دشمنان پول می دهند و میلیاردها دلار خرج می کنند تا اسلام و انقلاب را از ما بگیرند.

هاشمی پور خاطرنشان کرد:پیشرفت هایی که نظام و انقلاب اسلامی با وجود تحریم های شدید دشمنان داشته اکنون باعث بهت و حیرت همه جهانیان شده است و باید بدانیم که ما به برکت خون شهدا کشوری مستقل و با اقتدار هستیم.

فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: هرکجایی ما به حرف امام گوش دادیم در آن پیشرفت کردیم که نمونه آن در عرصه های مختلف علم و فناوری و نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان میلیاردها دلار خرج می کنند تا اسلام و انقلاب را از ما بگیرند

دشمنان میلیاردها دلار خرج می کنند تا اسلام و انقلاب را از ما بگیرند