مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 19:552022-12-30اقتصادي

300 میلیون یورو در پتروشیمی ابن سینا سرمایه گذاری می شود/ تامین خوراک هگمتانه


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی برای پتروشیمی ابن سینا خبر داد و گفت: خوراک پتروشیمی هگمتانه نیز تامین می شود.

- حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از پیگیری حل مشکلات پتروشیمی های استان خبر داد و اظهار کرد: روز چهارشنبه این هفته جلسه نتیجه بخشی در این خصوص در سازمان صندوق توسعه ملی با حضور مدیران این مجموعه و رییس و معاونین پتروشیمی، مدیرکل صمت استان همدان داشتیم و تلفنی نیز با وزیر نفت صحبت هایی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی ابن سینا توان ادامه فعالیت را ندارد و به دنبال این هستیم سهامدارانی را به این حوزه وارد کنیم گفت: طبق صحبت های صورت گرفته سازمان صندوق توسعه ملی اعتباری را به صورت ارزی و تسهیلات در اختیار این پتروشیمی قرار خواهد داد.

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه قرار شد صندوق توسعه ملی 220 میلیون یورو در قبال پتروشیمی ابن سینا بپردازد و 80 میلیون یورو نیز آورده سرمایه گذار باشد که جمعا در این بخش 300 میلیون یورو سرمایه گذاری می شود افزود: در صورت موافقت صندوق توسعه ملی نسبت به اختصاص سرمایه، سرمایه گذاران نیز راغب خواهند شد که ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیون یورو در پتروشیمی ابن سینا سرمایه گذاری می شود/ تامین خوراک هگمتانه

300 میلیون یورو در پتروشیمی ابن سینا سرمایه گذاری می شود/ تامین خوراک هگمتانه