مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 07:302022-12-31بين الملل

هند هم به همدستی با روسیه در جنگ اوکراین متهم شد


چند ماه بعد از اتهام افکنی مردود غرب مبنی بر مشارکت نظامی ایران با روسیه در جنگ اوکراین و ادعای ارسال پهپادهای ایرانی به مسکو، حال استعمار پیر انگشت اتهام را به سوی مستعمره قدیمی خود نشانه رفته و صنعت چرم هند را به همدستی با روسیه در جنگ اوکراین متهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، تارنمای روزنامه انگلیسی گاردین در مطلبی نوشت: چرم های صادراتی شرکت های هندی به روسیه در ساخت پوتین نظامیان روس استفاده می شوند و به همین علت این شرکت ها در جنگ اوکراین همدست هستند.

استکبار جهانی و استعمار پیر در چند ماه گذشته مدعی شده اند روسیه در حملات خود به اهدافی در خاک اوکراین از پهپادهای ساخت ایران استفاده می کند لیکن مقام های جمهوری اسلامی ایران ادعاهای واهی دولت های غربی را به شدت رد و محکوم کرده اند.

گاردین نوشت: شرکت های هند با صادرات چرم به روسیه در واقع در جنگ اوکراین همدست هستند.

این رسانه انگلیسی با اشاره به رشد چشمگیر تجارت بین دو کشور روسیه و هند از زمان اعمال تحریم های غرب علیه مسکو، نوشت: حجم تجارت روسیه و هند 413 درصد رشد داشته است زیرا روسیه نفت خام ارزان به هند صادر می کند و کالاهای اساسی خود را نیز که تا چندی پیش از غرب وارد می کرد، از هند تهیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هند هم به همدستی با روسیه در جنگ اوکراین متهم شد

هند هم به همدستی با روسیه در جنگ اوکراین متهم شد