مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:352022-12-31بين الملل

تشدید مقرراتِ کروناییِ کشورهای اروپایی برای مسافران پروازهای «چین»


در بحبوحه گزارش ها مبنی بر افزایش شدید تعداد مبتلایان به کرونا در چین، کشورهای اروپایی اقدامات خود جهت کنترل کووید 19 را برای مسافران چینی تشدید می کنند.

- تشدید مقرراتِ کروناییِ کشورهای اروپایی برای مسافران پروازهای چین در بحبوحه گزارش ها مبنی بر افزایش شدید تعداد مبتلایان به کرونا در چین، کشورهای اروپایی اقدامات خود جهت کنترل کووید 19 را برای مسافران چینی تشدید می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت انگلیس اقدامات جدید برای کنترل مسافرانی که با پروازهای مستقیم از کشور چین وارد انگلیس می شوند را روز گذشته (جمعه) اعلام کرد.

از روز پنجم ماه ژانویه (پنجمین روز از سال جدید میلادی) کلیه مسافران پروازهای ورودی به انگلیس از مبدا چین ملزم به ارائه گواهی نتیجه منفی تست کرونا خواهند بود که حداکثر 48 ساعت قبل از پرواز انجام شده باشد.

مقامات انگلیس علت این اقدامات را عدم ارائه اطلاعات جامع سلامتی از سوی چین عنوان کردند.

آنها همچنین گفتند که از هشتم ماه ژانویه با نمونه گیری از مسافران ورودی، احتمال ابتلا به نسخه های جدید ویروس کرونا را پایش خواهند کرد.

دولت فرانسه نیز روز جمعه اعلام کرد مسافران پروازهای ورودی از چین ملزم به ارائه گواهی نتیجه منفی آزمایش کرونا خواهند بود که تا 48 ساعت قبل از پرواز صورت گرفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مقرراتِ کروناییِ کشورهای اروپایی برای مسافران پروازهای «چین»

تشدید مقرراتِ کروناییِ کشورهای اروپایی برای مسافران پروازهای «چین»