مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:452022-12-31سياسي

مقاوم سازی منازل روستایی در خراسان جنوبی جدی گرفته شود


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان روی کمربند گسل قرار دارد، گفت: مردم مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود را با استفاده از تسهیلات دولت برای واحدهای روستایی، - جدی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت جمعه شب در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان که در فرمانداری بشرویه برگزار شد، بیان کرد: البته این موضوع باید قبلاً توسط مردم انجام می شد چرا که تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی از گذشته وجود داشته و مردم، مسؤولان و رسانه ها باید پیگیری می کردند و از این تسهیلات برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی استفاده می شد.

وی از مردم خواست در زمینه مقاوم سازی واحدهای مسکونی خشت و گلی و نامقاوم از طریق دریافت تسهیلات دولتی اقدام کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: طی بازدیدهایی که از چادرهای مردم در مناطق مختلف شهرستان بشرویه انجام شد، مردم یکسری نیازهای اولیه و نیازهای اصلی که نیاز به اعتبارات ویژه و خاص دارد، داشتند که امید است مدیریت و تأمین شود.

وی افزود: طی هفته های اخیر در شهرستان بشرویه شاهد 2 زلزله با قدرت به نسبت بالا بودیم که از لحاظ علمی و تجربه ممکن است انرژی زمین تخلیه شده و خطر رفع شده باشد اما زلزله قابل پیش بینی نیست و باید همه جوانب را در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی منازل روستایی در خراسان جنوبی جدی گرفته شود

مقاوم سازی منازل روستایی در خراسان جنوبی جدی گرفته شود