مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:502022-12-31اجتماعي

ارائه 20 درصد تخفیف هتل های کرمان به زائران شهید حاج قاسم سلیمانی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از ارائه 20 درصد تخفیف هتل های استان کرمان به زائران شهید سردارحاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از ارائه 20 درصد تخفیف هتل های استان کرمان به زائران شهید سردارحاج قاسم سلیمانی خبر داد.

فریدون فعالی امروز 10 دی ماه با اشاره به وجود 43 هتل و هتل آپارتمان، 25 مهمانپذیر، 38 مسافرخانه و 334 اقامتگاه بوم گردی در استان کرمان اظهار کرد: تمامی مراکز اقامتی این استان برای میزبانی و اسکان زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آمادگی لازم را دارند.

وی افزود: با توجه به وجود مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، گردشگری مقاومت در این استان راه اندازی شده است به طوریکه در طول سال به خصوص در ایام شهادت این شهید بزرگوار شاهد حضور زائران زیادی در کرمان هستیم.

او ادامه داد: زائران می توانند در کنار زیارت مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی از اماکن تاریخی این استان نیز بازدید کنند که در این راستا تمامی موزه های سطح استان کرمان برای حضور زائران این شهید والا مقام آماده هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: این استان دارای بیش از 20 موزه مشارکتی و غیرمشارکتی است که مردم می توانند به صورت یکسره از ساعت 9 صبح تا 18 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 20 درصد تخفیف هتل های کرمان به زائران شهید حاج قاسم سلیمانی

ارائه 20 درصد تخفیف هتل های کرمان به زائران شهید حاج قاسم سلیمانی