مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:302022-12-31سياسي

ساختار مدیریتی باغستان سنتی نیازمند تغییر است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه ساختار مدیریتی باغستان سنتی نیازمند تغییر است گفت: تغییر شرایط باغستان سنتی قزوین نیازمند مراجعه باغداران و دریافت سند است.

- مهدی رجحانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره موضوع باغستان های سنتی قزوین و مشکلات پیرامون آن اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون جلسات مستمر ای برای ساماندهی مشکلات باغستان سنتی قزوین برگزار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: تصمیم گیری و رفع اضطراری مشکل آب باغات سنتی باغستان در سال گذشته یکی از اقدامات در این خصوص بوده است.

وی بیان کرد: تأمین و تعریف منابع آبی جدید برای باغستان از مهمترین اقدامات ما بوده است ولی اصلاح ساختار مدیریتی، امنیتی و اقتصادی باغستان سنتی مهمترین نیاز این مجموعه است که تصمیمات جدیدی برای آن در حال تدوین و شکل گیری است و این تصمیمات به مرور به اطلاع مردم می رسد.

این مسئول تبیین کرد: الزام به سند دار شدن تمامی اراضی از تصمیمات اخیر در خصوص باغستان بوده است و به زودی برای مالکین این زمین ها سند تک برگ تهیه خواهد شد.

رجحانی گفت: این تصمیم گیری به سازمان ثبت استان ابلاغ شده است و قرار بر این است که تا 6 ماه آینده برای تمام قطعات باغستان در سراسر 2700 هکتار آن سند تهیه شود و با این روش از هجمه به فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار مدیریتی باغستان سنتی نیازمند تغییر است

ساختار مدیریتی باغستان سنتی نیازمند تغییر است