مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:452022-12-31سياسي

واحدهای مسکن ملی متناسب با شرایط قم آپارتمانی و ویلایی ساخته می شوند


استاندار قم با بیان اینکه رویکرد دولت برای ساخت مسکن در هر استان متناسب با شرایط همان استان است، گفت: از ابتدا رویکرد استان قم در طرح نهضت ملی مسکن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی روز شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان قم، اظهار کرد: مراحل ساخت نهضت ملی مسکن باید مطابق بر نقشه و کمیسیون ماده 5 طی شود.

وی ادامه داد: باید تمام نکات در نقشه اولیه دیده شود تا پس از طراحی و ساخت، ساختمان ها وارد کمیسیون ماده 100 که برای تخلفات بنا بوده، نشوند.

استاندار قم با اشاره به اینکه مسکن یک نیاز ضروری و اولویت دار است، مطرح کرد: دولت نیز بر این موضوع تأکید دارد و در قم نیز این موضوع دنبال می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت در هر استان متناسب با شرایط همان استان است، عنوان کرد: از ابتدا رویکرد استان قم ساخت ترکیبی مسکن آپارتمانی و ویلایی مدنظر بوده است و همین رویکرد ادامه خواهد یافت.

شاهچراغی با اشاره به اینکه باید ساخت مسکن در محدوده زمین 560 هکتاری پردیسان سرعت بگیرد، خاطرنشان کرد: باید راه و شهرسازی رویکردی را در پیش بگیرد تا تعاونی ها هم پای کار احداث مسکن بیایند.

وی با تأکید بر اینکه در استان کسی مخالف ویلایی سازی نیست، تصریح کرد: راه و شهرسازی موظف است تعاونی هایی که انگیزه داشته و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکن ملی متناسب با شرایط قم آپارتمانی و ویلایی ساخته می شوند

واحدهای مسکن ملی متناسب با شرایط قم آپارتمانی و ویلایی ساخته می شوند