مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:002022-12-31سياسي

ستاد ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری خراسان شمالی ایجاد شود


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی از تشکیل ستاد ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری طی 10 روز آینده خبر داد و گفت: دستگاه ها اولویت های سرمایه گذاری هر شهر را مشخص کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر فخر موحدی صبح شنبه در کارگروه اقتصاد و اشتغال خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در دور جدید سفرهای استانی رییس جمهور، فرصت های سرمایه گذاری باید توسط استان ها احصا و در حین سفر به اطلاع دستگاه های سرمایه گذاری کشور برسد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: لذا خراسان شمالی به دنبال احصا فرصت های جدید سرمایه گذاری است.

وی با تاکید بر شکل گیری کمیته ای با محوریت ستاد سرمایه گذاری استان با عنوان ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری تا ده روز آینده، افزود: در این کمیته ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در هر شهرستان می تواند به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مطرح شود.

فخر موحدی ادامه داد: دو سوم نواحی صنعتی فاقد بهره بردار است که بر اساس فرصت های سرمایه گذاری می توان این مورد را نیز در کمیته پیگیری کرد.

فخر موحدی با بیان اینکه توجه شهرداری ها فقط به حوزه اقتصادی است، تصریح کرد: اگر شهرداری ها به دنبال احصا فرصت های سرمایه گذاری باشند دیگر نیازی به معطوف کردن ذهن خود به مسائل اقتصادی همچون اخذ عو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری خراسان شمالی ایجاد شود

ستاد ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری خراسان شمالی ایجاد شود