مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:012022-12-31سياسي

اختتامیه کنگره شعر مکتب گمنامی اسفند در شیراز برگزار می شود


رییس حوزه هنری فارس از برگزاری اختتامیه سومین دوره کنگره ملی شعر مکتب گمنامی به میزبانی شیراز در نیمه اول اسفندماه امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس حوزه هنری فارس از برگزاری اختتامیه سومین دوره کنگره ملی "شعر مکتب گمنامی" به میزبانی شیراز در نیمه اول اسفندماه امسال خبر داد.

وحید نمازی شنبه 10 دی ماه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه کنگره ملی شعر مکتب گمنامی با ابتکار حوزه هنری فارس شکل گرفت و جزو بهترین رویداد ادبی بود، به امکان استقرار دبیرخانه این کنگره در شیراز خبر داد و گفت: یکی از رخدادهایی که بعد از انقلاب با محورها و مضامینی مانند ایثار، امنیت و .

در جامعه هنری حادث شد این کنگره بود.

رییس حوزه هنری فارس با بیان اینکه این کنگره از دو منظر اهمیت دارد، یکی از این ابعاد را موضوع امنیت ذکر و اضافه کرد: نسل ما در امنیتی پایدار قرار داشت و رشد کرد اما به دلیل آنکه کمتر به این حس توجه و در مورد آن گفته شد، کمتر هم آن را درک کردیم.

نمازی با اشاره به لزوم پرداختن به اهمیت و جایگاه امنیت به عنوان زیرساخت توسعه پایدار و تقویت آرامش و آسایش و عامل موثر در ایجاد و تقویت حس امید، ثبات، توسعه و پیشرفت، گفت: فرهنگ گمنامی از دیگر موضوعات محوری این کنگره است که کمتر در جامعه به آن پرداخته شده است؛ سربازان گمنامی که بی نام و نشان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه کنگره شعر مکتب گمنامی اسفند در شیراز برگزار می شود

اختتامیه کنگره شعر مکتب گمنامی اسفند در شیراز برگزار می شود