مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:302022-12-31فرهنگي

ابعاد متافیزیکی یک جنگ ترکیبی/ نقش «نور» در گام دوم انقلاب چیست؟


عبدالحمید قدیریان درباره نمایشگاه جدیدش که سعی کرده بر نقش «نور الهی» در جنگ ترکیبی با رژیم اشغال گر قدس تمرکز کند، توضیحاتی ارائه کرد.

- عبدالحمید قدیریان درباره نمایشگاه جدیدش که سعی کرده بر نقش نور الهی در جنگ ترکیبی با رژیم اشغال گر قدس تمرکز کند، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایشگاه نور هدی نور حسین (ع) است و بس شامل آثار نقاشی و شش مجسمه برنزی عبدالحمید قدیریان از 16 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد.

در افتتاحیه این نمایشگاه که تا 7 بهمن ماه برقرار است، قرار است کتاب هم پای نور اثر این هنرمند نقاش رونمایی شود.

عبدالحمید قدیریان هنرمند نقاش باسابقه درباره شکل گیری این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: حدود یک سال پیش از طرف فرهنگسرای نیاوران برای برگزاری نمایشگاه، از من دعوت شد و از آنجایی که تابلوهایی آماده برای برپایی نمایشگاه نداشتم، از آن ها برای خلق آثار، زمان خواستم تا روزهای آخر سال این نمایشگاه را برگزار کنیم که برای روز 16 دی ماه به توافق رسیدیم.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از 40 تابلوی نقاشی خواهم داشت که بیش از نیمی از آن ها جدید است و مابقی مروری بر آثار قدیمی من است و از آنجایی که فضای نمایشگاهی فرهنگسرای نیاوران بزرگ است، فرصت شد تا تابلوهای قدیمی را نیز به نمایش بگذارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد متافیزیکی یک جنگ ترکیبی/ نقش «نور» در گام دوم انقلاب چیست؟

ابعاد متافیزیکی یک جنگ ترکیبی/ نقش «نور» در گام دوم انقلاب چیست؟