مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:402022-12-31سياسي

از عدم ابلاغ الحاق زمین به محدوده شهر رزن و دمق گلایه مندیم


از یک سال گذشته قرار بوده که 75 هکتار به محدوده شهر رزن و 47 هکتار به محدوده شهر دمق الحاق شود که هنوز این موضوع ابلاغ نشده و در این رابطه از راه و شهرسازی استان گلایه مندیم و گله مندی خود را با استاندار مطرح کرده ایم.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن گفت: از یک سال گذشته قرار بوده که 75 هکتار به محدوده شهر رزن و 47 هکتار به محدوده شهر دمق الحاق شود که هنوز این موضوع ابلاغ نشده و در این رابطه از راه و شهرسازی استان گلایه مندیم و گله مندی خود را با استاندار مطرح کرده ایم.

علی اصغر غفاری آثار شنبه 10 دی ماه در کارگروه جوانی جمعیت شهرستان رزن، اظهار کرد: سوال جدی ما از راه و شهرسازی این است که چرا بعد از گذشت یک سال هنوز الحاق مورد نظر ابلاغ نشده و در این رابطه تعلل می شود؟ از راه و شهرسازی شهرستان درخواست داریم این موضوع را از استان با جدیت پیگیری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث طرح نهضت ملی مسکن اتفاقات خوبی در شهرستان رزن در حال رخ دادن است، تصریح کرد: در حال حاضر در بحث مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ورود خوبی پیدا کرده ایم و قرار است جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد شهرستان در سطح شهر و روستا ظرف دو سال آینده خانه دار شوند البته به شرط اینکه دهیاری ها، بخشداری ها، بهزیستی و کمیته امداد با جدیت در این موضوع پای کار باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عدم ابلاغ الحاق زمین به محدوده شهر رزن و دمق گلایه مندیم

از عدم ابلاغ الحاق زمین به محدوده شهر رزن و دمق گلایه مندیم