مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:102022-12-31فرهنگي

شماره 239 ماهنامه «فیلم نگار» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دویست و سی و نهمین شماره ماهنامه «فیلم نگار» ویژه دیماه 1401 منتشر شد.

در ابتدای این شماره قسمت هفتاد و پنجم از سلسله مطالب سینمای عاشورایی را می خوانیم، - دویست و سی و نهمین شماره ماهنامه فیلم نگار ویژه دیماه 1401 منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دویست و سی و نهمین شماره ماهنامه فیلم نگار ویژه دیماه 1401 منتشر شد.

در ابتدای این شماره قسمت هفتاد و پنجم از سلسله مطالب سینمای عاشورایی را می خوانیم، سیناپس فیلم های در جبهه غرب خبری نیست ، پرستار خوب و مرگ برای یک دلار را در بخش سینمای جهان می خوانیم.

در ادامه نیز نقد هایی بر این فیلم ها و گفتگو هایی که با خالقان این آثار انجام شده است.

قسمت سوم از مبحث چگونه فیلمنامه خود را بفروشید؟ ، مطالعه تطبیقی فیلمنامه و رمان در جبهه غرب خبری نیست و مقاله ای تحت عنوان نوشتن فیلمنامه پیرامون مشکلات روانی دیگر مطالب این بخش هستند.

پرونده موضوعی این شماره به فلش بک و فلش فوروارد اختصاص دارد که شامل مطالب متنوعی است از جمله: گفت وگوی جمعی پیرامون تمهیدات فلش بک و فلش فوروارد، چگونه همانند فیلمنامه نویسی حرفه ای فلش بک بنویسیم؟، فلش بک های ماندگار در 15 فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی، فلش بک در برابر فلش فوروارد، چگونه در فیلمنامه کلاسیک فلش بک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 239 ماهنامه «فیلم نگار» منتشر شد

شماره 239 ماهنامه «فیلم نگار» منتشر شد