مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:302022-12-31سياسي

ادامه راه شهدا عامل تقویت انقلاب است


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش گفت: تضمین و تقویت انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ رضا آذریان ظهر شنبه در یادواره شهدای شهر کلات و آیین بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر اظهار کرد: آنچه باعث اقتدار و استقلال ایران اسلامی در این چهار دهه شده است، وجود رهبری آگاه، حکیم و ملتی شجاع و بصیر و نیروهای مسلح مقتدر و توانمند است و تضمین انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش گفت: اکنون دشمن صحنه جنگ را تغییر داده و با تهدید و تحریم و جنگ ترکیبی و رسانه ای قصد دارد جوانان ما را تسلیم اراده خود کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش بیان کرد: ملت ایران با منویات رهبر معظم انقلاب با دشمن شناسی یکبار دیگر آمریکا و استکبار جهانی را شکست دادند.

وی ادامه داد: در پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس همه اقشار نقش و حضور داشتند و در جریان انقلاب 17 هزار نفر از مسؤولان و هموطنان توسط عناصر ضد انقلاب ترور به شهادت رسیدند.

آذریان افزود: استکبار جهانی که نتوانست با ترور شخصیت ها و مسؤولان در مقابل نظام اسلامی بایستد، رژیم بعث عراق را وارد جنگ با ما کرد و با هدف تصرف چند روزه تهران و کشور صدام به ایران اسلامی حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه راه شهدا عامل تقویت انقلاب است

ادامه راه شهدا عامل تقویت انقلاب است