مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 17:152022-12-31سياسي

جشنواره هنری و رسانه ای عفاف و حجاب با عنوان «حورسا» آغاز به کار کرد


جشنواره تولیدات هنری و رسانه ای عفاف و حجاب به همت ستاد راهبری عفاف و حجاب حوزه های علمیه و نهادهای مختلف آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سیدعباس سیدنژاد امروز در نشست خبری جشنواره تولیدات هنری و رسانه ای عفاف و حجاب که در خبرگزاری حوزه برگزار شد، گفت: این جشنواره از امروز به همت ستاد راهبری عفاف و حجاب حوزه های علمیه، حوزه علمیه خواهران، جامعه الزهرا(س)، موسسه عفاف و حجاب و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم آغاز به کار می کند.

وی افزود: با توجه به تولیدات گسترده علیه فرهنگ عفاف و حجاب و نگاه اصیل به زن در جامعه غربی که متاسفانه آثار بسیار زیان باری در طرز تفکر و حتی ظواهر مرتبط به موضوع بانوان در سراسر دنیا داشته است، باید کارهای عمیق تر و مثمر ثمرتری در این حوزه ارایه کرد.

دبیر جشنواره تولیدات رسانه ای عفاف و حجاب (حورسا) بیان کرد: قطعا کارهای پایه ای و کف خیابانی در موضوع عفاف و حجاب قابل انکار نیستند، ولی بر این باور هستیم که بخش مهمی از تفکرات مرتبط به عفاف و حجاب در شرایط فعلی معلول فعالیت گسترده رسانه ای است که یک طرز تفکر را در میان مردم بسط و گسترش داده است و اگر بخواهیم نگاه اصیل به فرهنگ بانوان و نگاه اصیل دین و فرهنگ مان را نسبت به نیمی از جامعه انسانی ترویج کنیم، باید از همین ابزار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره هنری و رسانه ای عفاف و حجاب با عنوان «حورسا» آغاز به کار کرد

جشنواره هنری و رسانه ای عفاف و حجاب با عنوان «حورسا» آغاز به کار کرد