مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 20:352022-12-31سياسي

مردم جهان مشتاق درک و فهم معارف اهل بیت(ع) هستند


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اشتیاق روز افزون مردم جهان برای درک و فهم معارف اهل بیت(ع) گفت: غرب با یک بحران فکری عمیقی مواجه شده و نمی تواند پاسخگوی پرسش های نسل بشر در بخش های فکری و اخلاقی باشد.

- ایسنا/قم دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اشتیاق روز افزون مردم جهان برای درک و فهم معارف اهل بیت(ع) گفت: غرب با یک بحران فکری عمیقی مواجه شده و نمی تواند پاسخگوی پرسش های نسل بشر در بخش های فکری و اخلاقی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی روز شنبه دهم دی ماه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای موسسه های دینی و علمی بین المللی در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: ما در یک پیچ تاریخی قرار گرفته ایم به لحاظ فرهنگی، لیبرالیسم درحال فراهم کردن زمینه برای تسلط بر کشورهای اسلامی است.

وی افزود: خروجی و مولد این حرکت لیبرالیستی می تواند یک نوع اباهه گری و ولنگاری را ایجاد کندکه فاصله گرفتن از شریعت یکی از نتایج آن است.

امروز بیش از 90 درصد رسانه ها در اختیار صهیونیسم و استکبار است، به یک معنا با این غول رسانه ای و امپراتوری و دیکتاتوری رسانه ای و از جهت دیگر هم با بایکوت ارزش های دینی مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم جهان مشتاق درک و فهم معارف اهل بیت(ع) هستند

مردم جهان مشتاق درک و فهم معارف اهل بیت(ع) هستند