مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 23:252022-12-31حوادث

شیاطین کله سفید پشت میله های زندان!


دیوان عالی کشور بر مجازات سنگین عاملان آدم ربایی و تعرض به دو دختر جوان در گاش های تاریک یکی از روستاهای سرخس، مهر تایید زد و به این ترتیب شیاطین معروف به کله سفید برای تحمل کیفر روانه زندان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این حادثه تکان دهنده بیست و دوم اردیبهشت سال 97 هنگامی به وقوع پیوست که دختری به نام ز با یکی از دوستانش به نام الف تماس گرفت و او را ترغیب کرد تا به اتفاق همدیگر و برای تفریح به یکی از پارک های سرخس بروند.

الف نیز با پذیرش دعوت ز به همراه خواهر کوچک ترش که خ نام دارد، منتظر ایستاد تا این که یک دستگاه پراید کنار آن ها توقف کرد.

ز که در صندلی جلوی پراید نشسته بود، از دو خواهر خواست سوار خودرویی شوند که رانندگی آن را جوانی معروف به بنجار به عهده داشت.

بنجار که از مدتی قبل با ز آشنا شده بود، ادعا می کرد قصد ازدواج با او را دارد و منتظر است تا شرایط خواستگاری و ازدواج آن ها فراهم شود.

دو خواهر نیز که از ارتباط سیاه آن ها با یکدیگر، اطلاع داشتند، بدون تامل در صندلی عقب پراید نشستند اما هنوز در خودرو را نبسته بودند که ناگهان دو جوان نقابدار از دو سوی پراید سوار خودرو شدند و درهای پراید را بستند! دو خواهر که وحشت زده و حیران در محاصره دو جوان ناشناس قرار گرفته بودند، به گریه افتادند و جیغ کشیدند اما یکی از نقابداران با پشت دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیاطین کله سفید پشت میله های زندان!

شیاطین کله سفید پشت میله های زندان!