مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:052023-01-01سياسي

دو کتاب علی جلیلی صفت روانه بازار نشر شد


دو کتاب «آیات ولایت» و «بررسی فقهی ارث زوجه از زمین» نوشته علی جلیلی صفت توسط انتشارات میراث شرق چاپ و روانه بازار نشر شد.

- دو کتاب آیات ولایت و بررسی فقهی ارث زوجه از زمین نوشته علی جلیلی صفت توسط انتشارات میراث شرق چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب آیات ولایت از نگاه ابن تیمیه نوشته علی جلیلی صفت توسط انتشارات میراث شرق منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب در چهار فصل تنظیم شده است که در فصل اول نویسنده به کلیات و مفاهیمی مربوط به همین پژوهش از جمله شخصیت ابن تیمیه و اینکه وی شبهات مربوط به آیات ولایت را در کتاب منهاج السنه مطرح کرده است، و مفاهیم ولایت، تبلیغ، اکمال، امامت و خلافت با مراجعه به کتب لغت متعدد و لغویین مشهور پرداخته است.

همچنین در سه فصل بعدی پس از بیان اینکه هر کدام از این آیات با توجه به قرائن و شواهد مختلفی که در خود این آیات وجود دارد، تنها بر مسئله ولایت و سرپرستی پس از پیامبر (ص) دلالت می کنند، اشکال های متعدد ابن تیمیه را مطرح کرده است؛ که این اشکال ها یا مربوط به دلالت این آیات است که ارتباطی به مسئله ولایت و جانشینی پیامبر (ص) مخصوصاً ولایت و سرپرستی حضرت علی (ع) ندارند، و یا مربوط به صدور روایت شأن نزول این آیات و یا مربوط به صدور و یا دلالت برخی از روایات مانند حدیث غدیر است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کتاب علی جلیلی صفت روانه بازار نشر شد

دو کتاب علی جلیلی صفت روانه بازار نشر شد