مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:052023-01-01سياسي

لزوم به کارگیری پدافند فرهنگی برای خنثی سازی توطئه های دشمن


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه دشمن در فتنه اخیر در صدد وارونه نمایی مسائل کشور با ابزار رسانه و فضای مجازی بود، گفت: - ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه دشمن در فتنه اخیر در صدد وارونه نمایی مسائل کشور با ابزار رسانه و فضای مجازی بود، گفت: جریان انقلاب باید با شناخت عمیق توطئه های ضد ایرانی اقدامات پدافندی را در این حوزه عملیاتی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله سلگی امروز در جلسه هم اندیشی فعالان سیاسی و تشکل های فرهنگی مازندران، اظهار کرد: هیچ عنصری در نظام اسلامی به اندازه مردم در تولید امنیت پایدار نقش آفرین نیست.

وی با اشاره به وقایع اخیر در کشور، افزود: معاندان با اشتباه محاسباتی و فضاسازی مصنوعی در رسانه های مجازی در پی جلب همراهی مردم با آشوبگران بودند.

این مسئول سیاسی با اشاره به هوشمندی سیاسی مردم که در خنثی سازی توطئه های دشمنان پیشتاز هستند، اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم موجب ناکامی و ناامیدی دشمنان تابلودار نظام اسلامی و پیشرفت همه جانبه کشور شد.

سلگی، اتحاد اقوام ایرانی با سلایق مختلف را عامل یکپارچگی ملی و دفع توطئه های شوم استکبار دانست و افزود: تقویت انسجام و اتحاد ملی ضامن پیشرفت کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به کارگیری پدافند فرهنگی برای خنثی سازی توطئه های دشمن

لزوم به کارگیری پدافند فرهنگی برای خنثی سازی توطئه های دشمن