مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:202023-01-01فرهنگي

حضور استعدادهای جوان و باانگیزه نقطه عطف کاریکاتور در زنجان


هنر کاریکاتور به عنوان یک رسانه تصویری و طنز یکی از گویاترین و قدرت مندترین ابزارهای هنری در ایجاد ارتباط سریع و مؤثر با جامعه است.

- ایسنا/زنجان یک کاریکاتوریست زنجانی گفت: هنر کاریکاتور به عنوان یک رسانه تصویری و طنز یکی از گویاترین و قدرت مندترین ابزارهای هنری در ایجاد ارتباط سریع و مؤثر با جامعه است.

بهرام علی حمیدی در گفت وگو با ایسنا، درباره هنر کاریکاتور و وضعیت آن در استان زنجان، اظهار کرد: اگر به سال های نسبتا دور نگاه کنیم فعالیت های خوبی در دهه هفتاد توسط کاریکاتوریست های استان شکل گرفته بود اما به دلایل مختلفی همانند مدیریت های سلیقه ای، مهاجرت هنرمندان کاریکاتوریست به تهران و خارج از کشور عملاً فعالیتی در این حوزه صورت نمی گرفت.

وی افزود: چندین سال بود که مجموعه ای با محوریت کارتون و کاریکاتور در استان نبود، تقریباً از اواسط سال 1399 جلساتی در حوزه هنری استان داشتیم تا بتوانیم گروهی از جوانان با استعداد را دور هم گردآوریم و سرانجام از سال 1400 با پیگیری های مستمر، خانه کاریکاتور زنجان در حوزه هنری شروع به فعالیت کرد که این گروه هم اکنون با حضور دوستان هنرمندی از نسل های مختلف با دیدگاه ها و سبک های هنری متفاوت راه خود را ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور استعدادهای جوان و باانگیزه نقطه عطف کاریکاتور در زنجان

حضور استعدادهای جوان و باانگیزه نقطه عطف کاریکاتور در زنجان