مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:552023-01-01اقتصادي

باز شدن ترسناک درهای چین


دولت چین در حالی قصد دارد درهای گردشگری خود را به روی مسافران بین المللی باز کند که اخیرا گزارش های نگران کننده ای از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این کشور منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از تقریباً سه سال تعطیلی، سرانجام چین با لغو محدودیت های مرزیِ سختگیرانه کووید برای مسافران ورودی و خروجی، دوباره به روی گردشگری بین المللی باز خواهد شد.

مهمترین گام، لغو قرنطینه هتل برای مسافران ورودی از 8 ژانویه 2023 و برداشتن سقف تعداد روزانه پروازهای مجاز به چین خواهد بود، اما همچنان ماسک باید در داخل هواپیما استفاده شود و البته به ارائه کد بهداشتی نیازی نیست.

از مارس 2020، هر فردی که وارد چین می شد باید تا سه هفته در یک مرکز دولتی قرنطینه اجباری را تحمل می کرد با این حال، این دوره زمانی در نوامبر 2022 به پنج روز کاهش یافت.

تنها محدودیت باقی مانده برای مسافران ورودی به چین، نیاز به انجام آزمایش تست PCR قبل از پرواز، با اعتبار 48 ساعت قبل از ورود به فرودگاه مبدأ است.

بنا بر اعلام رسانه های چینی حتی اگر مسافران با تب در گمرک فرودگاه حاضر شوند، می توانند آزمایش آنتی ژن سریع انجام دهند و در صورت مثبت بودن و علائم خفیف، می توانند در خانه قرنطینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن ترسناک درهای چین

باز شدن ترسناک درهای چین