مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:002023-01-01اجتماعي

واریزمزایای رتبه یک برای بیش از 68 هزار معلم خراسان رضوی


مزایای رتبه یک به عنوان رتبه پایه برای بیش از 68 هزار معلم خراسان رضوی با احتساب معوقات 6 ماه امسال به حساب آنان واریز شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدامیر شوشتری اظهار کرد: مزایای رتبه یک به عنوان رتبه پایه برای بیش از 68 هزار معلم خراسان رضوی با احتساب معوقات 6 ماه امسال به حساب آنان واریز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: این میزان پرداخت به صورت علی الحساب است و با توجه به این که هنوز رتبه بندی و فرایند آن در حال انجام است رتبه یک برای همه حساب شده است.

شوشتری با بیان این که در حال حاضر در پرداخت و افزایش حقوق برای معلمان حداقل رتبه یک برای همه در نظر گرفته و مبالغ مربوط واریز می شود ادامه داد: چندی پیش نیز 50 درصد افزایش حقوق به حساب معلمان مشمول رتبه بندی واریز شده بود.

وی گفت: شماری از معلمان که مشکل کد پرسنلی دارند و یا نیروی انتقالی از سایر استان ها هستند هنوز برایشان واریزی انجام نشده است که به محض رفع مشکل، مبالغ برای این گروه هم واریز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: محاسبه رتبه بندی معلمان روندی بسیار زمان بر است که فرایند و مراحل بسیار طولانی دارد تا برای همه معلمان محاسبه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریزمزایای رتبه یک برای بیش از 68 هزار معلم خراسان رضوی

واریزمزایای رتبه یک برای بیش از 68 هزار معلم خراسان رضوی