مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:202023-01-01بين الملل

قانونگذار اروپایی ادعاهای غرب درباره آزادی رسانه را زیر سوال برد


نماینده جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا ادعاها درباره آزادی رسانه و خبرنگاران در کشورهای غربی را با ذکر مثال به چالش کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میک والاس نماینده جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا در سخنرانی خود در این نهاد، ادعاها درباره آزادی رسانه و خبرنگاران در کشورهای غربی را به چالش کشید و استانداردهای دوگانه آن ها را زیر سوال برد.

او در توییتی که از اظهاراتش منتشر کرد، نوشت: اتحادیه اروپا می گوید رسانه های آزاد مستقل برای هر دموکراسی حیاتی است اما رسانه های جریان اصلی در اتحادیه اروپا مستقل نیستند، (بلکه) منافع مقرره، آن ها را کنترل می کند.

اتحادیه اروپا می گوید یک روزنامه نگار نباید به خاطر انجام کارش مجازات شود، اما جولیان آسانژ به دلیل افشای جنایات جنگی آمریکا و ناتو در زندان است.

وی افزود: ما اینجا چه کاری برای حفاظت از جولیان آسانژ که بیش از چهار سال است در زندان است و قبل از آن شش سال در سفارت اکوادور محبوس بود، انجام داده ایم؟ برای این که شاهد باشیم به آزادی رسیده و از زندان به دلیل گفتن حقیقت آزاد شده، چه کاری کرده ایم؟ والاس در بخش دیگری از سخنانش گفت که پول هنگفت اغلب رسانه های ما یا افرادی که در نحوه شکل دادن به اخبار دستورکار دارند را کنترل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار اروپایی ادعاهای غرب درباره آزادی رسانه را زیر سوال برد

قانونگذار اروپایی ادعاهای غرب درباره آزادی رسانه را زیر سوال برد