مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 18:052023-01-01سياسي

دشمن در جنگ شناختی با دروغ نقاط قوت را به ضعف تبدیل می کند


دشمن در جنگ شناختی با دروغ نقاط قوت را به ضعف تبدیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی خلیلی کارشناس برجسته سیاسی در کارگاه آموزشی توانمند سازی شبکه روشنگری استان مرکزی در اراک با اشاره به اهمیت نقش بسیج در بحران ها اظهار داشت: یکی از مهمترین کارکردهای بسیج وارد شدن در بحران ها برای جبران خلاء ها در مواقع ضروری است و بسیج از دفاع مقدس تا سازندگی و عرصه های مختلف فرهنگی و بحران های طبیعی همچون زلزله، سیل و کرونا تا جنگ ترکیبی تا جنگ رسانه ای نقش آفرینی می کند و کارنامه بسیج در همه ابعاد درخشان است.

وی افزود: بسیج امروز با کارنامه ای موفق متولی شکوفایی انقلاب در همه عرصه ها و قوی شدن کشور در همه ابعاد است و لذا امروز در جنگ شناختی دشمن نقش بسیج بسیار مهم است و به دنبال جبران خلاء ها است.

خلیلی با اشاره به ابعاد جنگ ترکیبی بیان کرد: امروز در جنگ ترکیبی دشمنان در همه جبهه هایی که وجود دارد علیه ملت و انقلاب اسلامی به میدان آمده اند و ترکیب همه جنگ هایی که در طول 43 سال گذشته علیه ملت بوده امروز در قالب جنگ ترکیبی توسط دشمنان در حال انجام است و جنگ رسانه ای و شناختی مهمترین رکن جنگ شناختی است.

وی افزود: نقش و جایگاه رسانه در جنگ شناختی بسیار با اهمیت است چراکه رسانه ها در ادراک سازی نقش بسیار مهمی دارند و اداره افکار عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ شناختی با دروغ نقاط قوت را به ضعف تبدیل می کند

دشمن در جنگ شناختی با دروغ نقاط قوت را به ضعف تبدیل می کند