مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 20:352023-01-01سياسي

مطالبه گری عامل بازدارنده فساد در دستگاهای دولتی است


فرماندار شهرستان نکا، مطالبه گری را یکی از عوامل بازدارنده فساد در بخش های مختلف دولتی دانست و گفت: باید با بصیرت، مرز بین مطالبه گری و سیاه نمایی را تشخیص دهیم تا دچار سردرگمی در بخش های مختلف جامعه و دولت نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا بابایی عصر امروز در نخستین جلسه مجمع مطالبه گران با تاکید براینکه با مطالبه گری درست و به موقع، اولویت های کاری مسئولان مشخص می شود، اظهار کرد: در حوزه جهاد تبیین باید از مدیران مطالبه گری و در کنار آن راهکارهای مفید برای جلوگیری از نفوذ دشمن ارائه شود.

وی، فتنه های استکبار را فرصتی برای شناخت خواص انقلاب از عوام دانست و افزود: بعد از فتنه سال 1388 و در پی تجمیع جوانان دغدغه مند، شاهد تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب بودیم که به مرور از دل آن، مجموعه اوج، سراج، شبکه افق و قرارگاه مطالبه گری تشکیل شد.

فرماندار شهرستان نکا، عدالت را یکی از شعارهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: بنا به فرمایشات رهبری که تاکید داشتند در شاخصه عدالت هنوز به جایگاه واقعی نرسیدیم، می تواند یکی از دلایل کمرنگ شدن روح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

این مسئول مطالبه گری را یکی از عوامل بازدارنده فساد در بخش های مختلف عنوان کرد و گفت: باید با بصیرت، مرز بین مطالبه گری و سیاه نمایی را تشخیص دهیم تا دچار سردرگمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری عامل بازدارنده فساد در دستگاهای دولتی است

مطالبه گری عامل بازدارنده فساد در دستگاهای دولتی است