مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 21:152023-01-01سياسي

افزایش بودجه فرهنگی شهر رشت در سال 1402


به گفته رییس شورای شهر رشت، بودجه فرهنگی شهر رشت در سال آتی با هدف توجه بیشتر به مباحث فرهنگی و دغدغه های این حوزه افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت در تالار مرکزی این شهر با تاکید بر تاثیر هنر بر زندگی عموم جامعه اظهار کرد: نگاه مدیریت شهری، حمایت و استفاده از ایده های خلاقانه افراد نخبه در حوزه های مختلف از جمله حوزه فرهنگ و هنر است و استفاده از ایده های خلاقانه صاحب نظران این قشر در پیشبرد اهداف و برنامه های پیش بینی شده موثر است.

  وی به افزایش 60 درصدی بودجه فرهنگی رشت توسط شورای شهر اشاره کرد و گفت: هنرمندان توانایی دیدن رویدادها با نگاه ویژه را دارند و به همین دلیل، فعالیت های این عزیزان در جامعه بسیار موثر است و در همین راستا شورای شهر رشت برای حمایت از امور فرهنگی بودجه فرهنگی شهرداری را 60 درصد افزایش داده و قصد داریم در سال آتی نیز افزایش قابل توجه ای را برای این حوزه اختصاص دهیم تا بتوانیم از برنامه های خوب فرهنگی حمایت بیشتری انجام دهیم.

  رییس شورای شهر رشت حمایت از پیشکسوتان حوزه هنر را نیز بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی ظرفیت مناسبی است تا جوانان این شهر آثار خود را به نمایش بگذارند و از ظرفیت و ایده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه فرهنگی شهر رشت در سال 1402

افزایش بودجه فرهنگی شهر رشت در سال 1402