مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 00:052023-01-01ورزشي

مسئولان خراسان رضوی از اسکیت حمایت کنند


اسکیت برای پیشرفت در خراسان رضوی نیاز ویژه ای به حمایت مسئولان دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات اسکیت خراسان رضوی گفت: اسکیت برای پیشرفت در خراسان رضوی نیاز ویژه ای به حمایت مسئولان دارد.

محمد عجم خراسانی در گفت وگو با ایسنا، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت ورزشکاران خراسانی رشته اسکیت اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و اسکیت خراسان رضوی مسیر رو به رشدی را طی می کند.

ایجاد و گسترش مجموعه هایی نظیر پیست بازی های یخی پدیده شاندیز، در ارتقاء سطح کیفی و کمی هاکی و اسکیت روی یخ استان تاثیر فراوانی داشته و موجب رونق و گسترش فعالیت های اقتصادی و ورزش استان و همچنین ماندگاری توریست ها و مسافران در شهر شاندیز خواهد شد.

وی با اشاره به امکان میزبانی از اردوها و مسابقات ملی در خراسان رضوی افزود: پیست بازی های یخی پدیده شاندیز، استانداردهای لازم برای برگزاری بازی های ملی را داشته و از امکانات خوبی برخوردار است و باعث بروز استعدادهای جوانان استان و افزایش ملی پوشان استان نیز خواهد شد؛ از جمله ملی پوشان خراسانی می توان به حضور علیرضا مهدی و مهیار پیروز مطلق در اردوی تیم ملی اشاره کرد.

عجم خراسانی با اشاره بر لزوم حمایت مسئولین استانی، افزود: از ارگان ها و سازمان های مربوطه مانند شهرداری، فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان، اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان خراسان رضوی از اسکیت حمایت کنند

مسئولان خراسان رضوی از اسکیت حمایت کنند