مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:002023-01-02اجتماعي

موتورسواران 36 درصد متوفیان حوادث جاده ای گلستان را تشکیل می دهند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: موتورسواران که آسیب پذیرترین گروه کاربران جاده ای محسوب می شوند، 36 درصد از کل متوفیان حوادث جاده ای گلستان را تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل مصدقی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: یکی از راهکارهای کاهش تصادفات جاده ای، آموزش و فرهنگ سازی ترافیکی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: موتورسواران که آسیب پذیرترین گروه کاربران جاده ای محسوب می شوند، 36 درصد از کل متوفیان حوادث جاده ای را تشکیل می دهند.

به گفته وی مهم ترین دلیل فوت موتورسواران ضربه به سر بوده که در صورت استفاده از کلاه ایمنی کاهش چشمگیر در اثرات منفی تصادفات این گروه از کاربران جاده ای را منتج می شود.

مصدقی با بیان اینکه برابر ماده 20 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب سال 1389، کلاه ایمنی برای موتورسواران اجباری است، گفت: طبق بررسی های انجام شده، استفاده از موتورسیکلت در سطح راه های برون شهری استان به دلیل شرایط خاص استان از قبیل نزدیک بودن شهرها و استفاده از موتور در بین کشاورزان بسیار رایج است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: اقداماتی از قبیل توزیع بیش از 500 عدد کلاه ایمنی در سال جاری، برگزاری گردهمایی های آموزشی متعدد با پلیس راه در راستای ارتقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسواران 36 درصد متوفیان حوادث جاده ای گلستان را تشکیل می دهند

موتورسواران 36 درصد متوفیان حوادث جاده ای گلستان را تشکیل می دهند