مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:152023-01-02سياسي

310 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد پارس آباد وارد بازار کار شده اند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 310 نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان پارس آباد با دریافت تسهیلات اشتغال زایی وارد بازار کار شده اند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 310 نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان پارس آباد با دریافت تسهیلات اشتغال زایی وارد بازار کار شده اند.

علیرضا حسین نژاد 12 دی در سفر یک روزه به پارس آباد با اعلام اینکه 3 هزار و 500 خانوار در قالب 8 هزار و 100 نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارس آباد قرار دارند، بیان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم خیر و نیک اندیش، بتوانیم در رفع مشکلات معیشتی، درمانی، فرهنگی و تامین لوازم ضروری زندگی این مددجویان گام های موثری برداریم.

حسین نژاد با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 310 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان وارد بازار کار شده اند، اعلام کرد: در این زمینه 24 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در خصوص ایجاد اشتغال 44 میلیارد تومان تسهیلات برای این شهرستان مصوب شده است، گفت: از بانک های عامل خواستاریم تا با همیاری گسترده تر 20 میلیارد تومان باقیمانده را نیز به مرحله اجرا درآورند تا مددجویان بیشتری وارد چرخه تولید شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

310 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد پارس آباد وارد بازار کار شده اند

310 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد پارس آباد وارد بازار کار شده اند