مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:352023-01-02سياسي

هدف از تحقق دانشگاه نسل چهارم، گسترش و دسترسی آسان به علم در جامعه است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هیئت رییسه این دانشگاه، هدف از تحقق دانشگاه نسل چهارم را تکثیر علم در جامعه بیان کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هیئت رییسه این دانشگاه، هدف از تحقق دانشگاه نسل چهارم را تکثیر علم در جامعه بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تبیین دو مفهوم Policy و politics گفت: سیاست، برنامه کلانی است که سطوح مختلف مانند قانون اساسی، اسناد بالادستی تا مصوبات هیئت دولت و دانشگاه دارد.

پولتیک نیز شیوه عمل و برنامه ریزی اجرای این سیاست ها است.

دکتر قناعتی شیوه اجرای سیاست را به اندازه سیاست و برنامه مهم دانست و گفت: اینکه بهترین برنامه را تدوین کنیم کافی نیست بلکه باید به روش اجرای برنامه افراد مجری روش اجرا زمان اجرا نیز توجه کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اهمیت سیاستگذاری حوزه سلامت گفت: کشورهای مختلف نگاه ویژه ای به سیاست گذاری سلامت دارند و آن را از امور دیگر جدا کرده اند که به دلیل اهمیت این عرصه است.

دکتر قناعتی با بیان اینکه انسان از بدو تولد تا هنگام مرگ با نظام سلامت در ارتباط است؛ انسان سالم را محور توسعه اقتصادی دانست و گفت: توجه به نظام سلامت از جنبه های مختلف اهمیت بسیاری دارد و باید مورد توجه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از تحقق دانشگاه نسل چهارم، گسترش و دسترسی آسان به علم در جامعه است

هدف از تحقق دانشگاه نسل چهارم، گسترش و دسترسی آسان به علم در جامعه است