مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:302023-01-02سياسي

مدیریت عالمانه رهبر انقلاب موجب خاموش شدن فتنه 88 شد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ارکان شکل گیری نهم دی را مردم، ایمان دینی و عاشورای حسینی عنوان کرد و گفت: فتنه 88 را مدیریت عالمانه رهبر معظم انقلاب خاموش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از اهالی شهرستان اهر با تاکید بر تبیین نقش رهبری در مدیریت مقابله با فتنه و هدایت امت در جامعه خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشگاهیان، حوزویان، اهالی فرهنگ و جوانان حزب الهی باید نقش رهبری در مدیریت مقابله با فتنه، هدایت ملت، بصیرت بخشی و گفتمان سازی را در جامعه تبیین کنند.

وی افزود: اساتید، طلاب، دانشجویان و اهالی فرهنگ و جوانان حزب الهی باید نقش کانون های خارجی فتنه و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ای آنان را در پیگیری آرزوی ناکام براندازی نظام جمهوری اسلامی به مردم تشریح کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید چهار دهه ایستادگی، مقاومت ملت ایران و نقش مردم در رویارویی با فتنه ها که در سایه پیوند ناگسستنی امت و امامین انقلاب اسلامی در زمان امام راحل و رهبری مقام معظم انقلاب به وجود آمده است را تبیین و تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت را فرصتی برای تبیین نقش و جایگاه علمدار شهید مقاومت سردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت عالمانه رهبر انقلاب موجب خاموش شدن فتنه 88 شد

مدیریت عالمانه رهبر انقلاب موجب خاموش شدن فتنه 88 شد