مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:502023-01-02سياسي

به زودی میزان سرانه تخت های بیمارستانی هرمزگان افزایش می یابد


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:به زودی میزان سرانه تخت های بیمارستانی در هرمزگان افزایش می یابد.

- ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:به زودی میزان سرانه تخت های بیمارستانی در هرمزگان افزایش می یابد.

احمد مرادی در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، افزود: عملکرد حوزه سلامت استان هرمزگان در همه حوزه ها به ویژه شاخص های بهداشت و درمان، مثال زدنی است.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حوزه سلامت استان، عنوان کرد: توجه به همه ظرفیت های استان، به ویژه ظرفیت های بومی در راستای تأمین سلامت عمومی جامعه، از جمله نقاط قوت در بخش های بهداشت و درمان استان و همچنین آموزش و پژوهش در سال های اخیر بوده است.

مرادی عملکرد استان هرمزگان در حوزه بهداشت و پیشگیری، به ویژه در کنترل اپیدمی کرونا را بسیار مطلوب دانست و عنوان کرد: خوشبختانه بستر ارائه خدمات بهداشتی و تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت در استان هرمزگان به طور کامل ایجاد شده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به نقش مشارکت اقشار مختلف جامعه، از جمله مدیران صنایع و خیّرین سلامت در حفظ، ارتقاء و تأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی میزان سرانه تخت های بیمارستانی هرمزگان افزایش می یابد

به زودی میزان سرانه تخت های بیمارستانی هرمزگان افزایش می یابد