مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:502023-01-02اجتماعي

اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس یزد؛ چرا؟


اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس پنج شهرستان استان یزد و از جمله مرکز استان به دلیل آلودگی هوا در روز دوشنبه، موجب سردرگمی خانواده ها شد به گونه ای که برخی از دانش آموزان پس از حضور در مدارس از تعطیلی آن مطلع شدند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ساعت 23 و 17 دقیقه یکشنبه شب پیامی در کانال ایتای اداره کل آموزش و پرورش مبنی بر تعطیلی مدارس پنج شهرستان استان بعلت آلودگی هوا منتشر شد و در دیگر کانالها و گروهها بازتاب یافت و پس از آن در حالیکه ساعت از نیمه شب گذشته بود در رسانه های رسمی منتشر شد.

در این خبر آمده بود: بر اساس تصمیم گیری کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان یزد، به دلیل افزایش آلاینده های جوی در بخش گسترده ای از استان یزد، فعالیت مدارس ابتدایی پنج شهرستان برای روزهای دوشنبه به صورت غیرحضوری انجام می شود.

صبح روز دوشنبه شمار قابل توجهی از دانش آموزان عازم مدرسه شدند، برخی از آنها پس از حضور در مدرسه از تعطیلی کلاس های خود مطلع شدند، برخی از آنها از نیمه راه بازگشتند و برخی هم پس از آماده شدن برای عزیمت به مدرسه در درب خانه های خود، به منزل برگشتند! اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس بعلت آلودگی هوا یا شرایط جوی، سابقه چندین باره دارد و در سالهای گذشته نیز این اتفاق رخ داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس یزد؛ چرا؟

اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس یزد؛ چرا؟