مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:102023-01-02اقتصادي

چگونه شاخص بورس صعودی می شود؟


کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه سیاست گذاری های دولت برای تغییر شرایط بازار با اثر مثبت بر روند معاملات بورس همراه بوده است، گفت: اگر ابهامات مرتبط با بورس برطرف شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بازار سهام پس از عبور از فراز و نشیب های بسیار در نهایت پاییز امسال و تحت تاثیر تصمیمات درست اتخاذ شده توسط دولت و سازمان بورس به مدار صعود بازگشت و توانست روزهای خوشی را پیش روی سهامداران قرار دهد.

با توجه به رشد شاخص بورس در چند روز گذشته و پیش بینی اکثر فعالان بازار مبنی بر کاهش نوسانات شاخص بورس، اما برخی از سهامداران به دلیل ضرر و زیان های سنگینی که در چند وقت گذشته متحمل شده بودند، اکنون نگران نزول دوباره شاخص بورس و کاهش ارزش سرمایه هایشان در این بازار هستند.

در این پیوند، حسین عبدی کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا به بهبود روند معاملات بورس در چند وقت گذشته اشاره کرد و گفت: بازار سهام در فصل پاییز و تحت تاثیر تصمیمات اتخاذ شده برای تغییر مسیر شاخص بورس، شرایط بهتری را نسبت به گذشته تجربه کرد و امیدواری را به سهامداران حاضر در بازار بازگرداند.

وی معتقد است که علت اصلی بازگشت رشد به معاملات بورس، ناشی از حرکت بازارهای موازی و نیز وجود شرایط تورمی در اقتصاد کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه شاخص بورس صعودی می شود؟

چگونه شاخص بورس صعودی می شود؟