مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:152023-01-02سياسي

شهید سلیمانی به عراقی ها وفادار بود


یکی از مسئولان ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با اشاره به نقش سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عراق گفت که شهید سلیمانی به دوستان خود در عراق وفادار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آلاء طالبانی از رهبران اتحادیه میهنی کردستان عراق (یکشنبه) در اظهاراتی با ستایش از شهیدان سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس معاون رییس سازمان الحشد الشعبی عراق تاکید کرد که شهید قاسم سلیمانی به دوستان خود در عراق وفادار بود تا جایی که جلال طالبانی، رییس جمهور فقید عراق را تا تهران همراهی کرد.

آلاء طالبانی گفت که سردار شهید سلیمانی برای عیادت جلال طالبانی به بیمارستان رفت و در آخر هم پس از درگذشت وی برای تسلیت به شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق آمد.

به گفته عضو برجسته اتحادیه میهنی کردستان عراق، شهیدان المهندس و سلیمانی نقش مهمی در ساخت رهبران اهل سنت و کرد و شیعه داشتند.

وی تصریح کرد که شهید ابومهدی المهندس به دنبال ایجاد توافقات سیاسی در عراق بود و بهترین شاهد بر این امر میانجیگری میان احزاب شیعه و کرد در موضوع تخصیص بودجه برای نیروهای پیشمرگه بود.

13 دی ماه 1398، پهپادهای آمریکایی کاروان حامل سهپبد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را حین یک سفر رسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی به عراقی ها وفادار بود

شهید سلیمانی به عراقی ها وفادار بود