مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:302023-01-02سياسي

شهید سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی صحنه های بحرانی بود


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی صحنه های بحرانی بود و راهبرد دشمنان را به درستی تشخیص می داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر سید یحیی صفوی در جمع خبرنگاران، گفت: در 40 سال شناخت از شهید سلیمانی ایشان فرمانده مدیریت راهبردی صحنه های بحرانی بود و برای پیروزی در صحنه اول راهبرد دشمنان را درست تشخیص می داد.

وی با بیان اینکه ایشان از یک تفکر انقلابی و شجاعت و تدبیر لازم و راه اندازی تشکیلات بهره می جست، ادامه داد: ایشان در سه سطح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی عمل می کرد و ایشان یک دیپلمات هم بود و رییس جمهور روسیه و سوریه به راحتی با ایشان می نشستند و صحبت می کردند و آن شهید بزرگ درک مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی را داشت.

وی افزود: بیش از 22 تیپ حشدالشعبی را در عراق برای مقابله با داعش سازماندهی کرد.

هرچند پایه این حشدالشعبی لشکر بدر بود که ابومهدی المهندس سازماندهی کرد.

سرلشکر صفوی ادامه داد: ایشان از قلب رئوف و عاطفی برخوردار بود و از ایزدی ها و مسیحیان سوریه نیز حمایت می کرد و نگاهش نگاه انسانی بود و سومین خصوصیت ایشان عملکرد ایشان بود و 40 سال در حال جهاد بود.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه سردار سلیمانی اشرار و ضد انقلاب را با هماهنگی دولت خلع سلاح کرد، گفت: از زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی صحنه های بحرانی بود

شهید سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی صحنه های بحرانی بود