مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:302023-01-02فرهنگي

برای یکدیگر نسخه نپیچیم


پریسا محمدی که این روزها نمایش «پیکرتراشی» را روی صحنه می برد، گفت: درک نمی کنم که چرا بعضی از همکارانم با اجرای تئاتر در این مقطع موافق نیستند متاسفانه با این نسخه پیچی ها داریم خودزنی می کنیم.

- پریسا محمدی که این روزها نمایش پیکرتراشی را روی صحنه می برد، گفت: درک نمی کنم که چرا بعضی از همکارانم با اجرای تئاتر در این مقطع موافق نیستند متاسفانه با این نسخه پیچی ها داریم خودزنی می کنیم.

این کارگردان تئاتر در گفت وگو با ایسنا، اضافه کرد: ما برای یکدیگر نسخه می پیچیم و تعیین تکلیف می کنیم در حالی که شرایط درونی هر گروه اجرایی متفاوت است.

از طرف دیگر با عقب نشستن و فعالیت در فضای مجازی کاری از پیش نمی رود به همین دلیل ترجیح دادم کمی از فضای مجازی دور شوم و کاری عملی و واقعی روی صحنه انجام بدهم.

او که نمایش خود را در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی اجرا می کند تاکید کرد: باید مفاهیمی مانند دموکراسی را بشناسیم و به عقاید افراد و تفکرات شان احترام بگذاریم.

محمدی اضافه کرد: متوجه نمی شوم که چرا بعضی از همکارانم نسبت به اجرای تئاتر در شرایط فعلی واکنش دارند در حالی که من هم حرف جامعه را می زنم و معتقدم به عنوان یک فعال هنری باید از فضای صحنه استفاده کنم و عقاید خود را با تماشاگران در میان بگذارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای یکدیگر نسخه نپیچیم

برای یکدیگر نسخه نپیچیم