مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:452023-01-02اقتصادي

قیمت گوشت قرمز دستوری پایین نمی آید/ نیازمند اصلاح کل چرخه هستیم


قیمت بالای گوشت قرمز در کرمانشاه، انتقاد سرپرست معاونت اقتصادی استانداری را به همراه داشت و در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار استان به جهادکشاورزی و صمت استان دو هفته مهلت داد که این وضعیت را ساماندهی کنند.

- ایسنا/کرمانشاه قیمت بالای گوشت قرمز در کرمانشاه، انتقاد سرپرست معاونت اقتصادی استانداری را به همراه داشت و در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار استان به جهادکشاورزی و صمت استان دو هفته مهلت داد که این وضعیت را ساماندهی کنند.

حالا رییس اتحادیه قصابان کرمانشاه معتقد است، ساماندهی قیت گوشت قرمز نیازمند اصلاح چرخه تولید گوشت است و نظارت بر واحدهای قصابی در آخرین زنجیره این حلقه قرار دارد.

حسن آمویی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه طی حدود یک ماه اخیر، گفت: در این مدت گوشت گوسفندی کیلویی 50 هزار تومان و گوشت گوساله کیلویی 30 هزار تومان گرانتر شده است.

وی قیمت کنونی هر کیلوگرم گوشت گوسفندی مخلوط را در کرمانشاه 270 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت گوشت گوساله نیز باید کیلویی 180 هزار تومان باشد که البته در برخی موارد به نزدیک 200 هزار تومان هم می رسد.

رییس اتحادیه قصابان کرمانشاه صادرات دام را عامل اصلی گرانی گوشت قرمز طی چند وقت اخیر دانست و افزود: کمبود گوسفند در بازار قیمت گوشت گوساله را نیز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت قرمز دستوری پایین نمی آید/ نیازمند اصلاح کل چرخه هستیم

قیمت گوشت قرمز دستوری پایین نمی آید/ نیازمند اصلاح کل چرخه هستیم